تشخیص نوع و حجم هارد آیفون

نویسنده admin 2019/10/21 12:30:03 0 نظرات

در این مقاله به معرفی هارد یا آیسی NAND گوشی، آیپد و آیپود مدلهای تولیدی قبل از ۲۰۱۷ میپردازیم. در نوع گوشی آیفون ۷ پلاس و آیپدها مدل AIR 2 به پایین. تا مدلهای اشاره شده را باید به دو دسته NAND معمولی که تا آیفون ۶ پلاس و آیپد Air 2، و دسته آیسی‌های PCIE که از مدل آیفون ۶ اس تا ۷پلاس، آیپد از Mini 4 تا iPad Pro را در بر میگیرند.

.

در مدلهای قدیمیتر آیسی‌ها دو مدل هستند، ۳۲ بیت و ۶۴ بیت، از iPhone 4 تا iPhone 5 همه ۳۲ بیت، و 5S تا iPhone 6P هم ۶۴ بیت میباشند.

.

در همه مدلهای تولیدی اپل آیسی‌های هارد با مارکهایی از کارخانه‌های مختلف میباشند، مانند Toshiba، Skhynix، Sofix، Sandis میباشند، با حجمهای مختلف از ۸ تا ۲۵۶ گیگابات. از نظر کیفیت Toshiba بهترین نوع آن است، اما در مقابل حرارت بسیار آسیب پذیر میباشد، مدل Sandisk در برابر حرارت مقاوم‌تر است.

.

انواع هارد آیفون و مشخصه حجم آن:

  • در هر نوع از مارکهای مختلف مشخصه‌ایی وجود دارد که حجم آن را نشان میدهد که با تصویر آنها را برای شناسایی شما نمایش داده‌ایم.

آیسی هارد آیفون توشیبا Toshiba

آیسی هارد آیفون سندیسک Sandisk

گاهی اوقات ممکن است به آیسی با مدل سوفیکس برخورد کنید، سوفیکس همان سندیسک است.

.

آیسی هارد آیفون اسکای‌نیکس Skhynix

.

آیسی هارد آیفون سامسونگ Samsung

توجه داشته باشید که هارد سامسونگ فقط در مدلهای iPhone 7 و iPhone 7P استفاده شده است، آن هم فقط در حجم ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایت.

.

در تصویر پایین به صورت خلاصه انواع مشخصه‌ها را میتوانید مشاهده کنید:

همانطور که در تصاویر بالا مشاهده کردید، به راحتی میتوانید حجم هارد آیفون و آیپد را تشخیص دهید.در مطالب بعدی هر آنچه که در مورد آیسی هارد بخواهید را، برای شما ارائه خواهیم داد.

.

این مشخصه‌ها برای مدلهای قدیمی تا آیفون ۷ پلاس و آیپد پرو ۹.۷ میباشد. برای مدلهای جدید از آیفون ۸ تا آیفون ۱۱ کاملا متفاوت است. در مطالب بعدی با آنها آشنا خواهید شد.

.

برای خرید هارد به لینک فروشگاه مراجعه کنید. کلیک کنید

کپی برداری ممنوع

به این مطلب نظر بدهید